jobs
OBCHODNĚ-TECHNICKÝ MANAŽER ČJ, AJ - PLNÝ ÚVAZEK Praha 6
Jsme mezinárodní firma, která se zabývá vyhledáváním nemovitostí pro izraelské investory a následnou 100% péčí o nemovitosti, které máme ve správě.
Hledáme někoho, kdo zvládne jak komunikaci s klienty v angličtině, tak komunikaci s řemeslníky, SVJ,... Hledáme někoho, kdo dobře zapadne do našeho malého rodinného týmu a postará se o naše nemovitosti jak po obchodní, tak po technické stránce. Na dobrých vztazích uvnitř i vně firmy si hodně zakládáme.
Je nás ve firmě málo, proto tak nějak každý musí umět všechno, přestože základní úkoly máme rozdělené. Všichni jsme schopni se navzájem zastoupit, pokud je potřeba. Pomáháme si, vycházíme si vstříc. Každý z nás má prostor si práci přizpůsobit, vylepšit, zefektivnit, jak potřebuje a zároveň to dává smysl v rámci firmy.
Rádi bychom v našem týmu měli člověka, který zvládne jak obchodní stránku věci, tak tu technickou, tedy zajistí si a zorganizuje si vše, co je potřeba k tomu, aby byty byly ve 100% stavu. Ideálně někoho, kdo od papírů rád unikne ke šroubováku nebo kombinačkám a zvládne si drobné věci na bytech opravit sám nebo opravu zařídit.
Zkušenosti s prodejem a pronájmem nemotivostí jsou fajn, ale určitě ne nutné. Mnohem důležitější je, jestli vás náš obor baví a nebojíte se občas si ušpinit ruce.
Zakládáme si na tom, že v naší firmě panuje přátelská atmosféra, otevřená komunikaci. Jsme si všichni rovni. Nesoutěžíme spolu, ale pomáháme si, táhneme za jeden provaz.
Sídlíme v kanceláři na Praze 6 na Hradčanské s krásným výhledem na Dejvice.
Určitě dáváme možnost vzdělávat se ve věcech, které jsou pro naši práci důležité a spoustu věcí se u nás naučíte právě tím, že spolu své know how sdílíme, místo abychom si ho schovávali.
CO BUDE VAŠE HLAVNÍ PRÁCE:
Obchodní činnost
· spolupráce s kolegy při prodejích a pronájmech nemovitostí
· komunikace s našimi klienty v Izraeli
· analýza trhu s nemovitostmi
Technická činnost
· uvedení bytu do 100% stavu po převzetí bytu od nájemců
· organizace a dohled nad kvalitou u větších oprav, případně rekonstrukcích
· samostatné provádění drobných urgentních oprav
CO MUSÍTE UMĚT:
alespoň trochu se orientovat v oboru nemovitostí
domluvit se anglicky
být organizovaný/á a zodpovědný/á, samostatný/á
umět dobře komunikovat s klienty
dotahovat věci dokonce a převzít zodpovědnost za jejich realizaci
nebát se manuální práce a občas si zašpinit ruce
mít vlastní nápady a chuť i energii je realizovat
BĚHEM PRVNÍCH 3 MĚSÍCŮ BYSTE MĚL/A ZVLÁDNOUT:
seznámit se s námi, firmou i nemovitostmi, o které se staráme
samostatně zvládnout drobné opravy v nemovitostech
samostatně naplánovat opravy v nemovitostech, které spravujeme a dohlédnout na ně
samostatně zorganizovat a zrealizovat prohlídky nemovitostí
naučit se v nástrojích, které používáme (Google dokumenty, Urbium…)
Pracovní dobu máme primárně 9-17h, ale víme, že v našem oboru je občas potřeba vyrazit za klientem i mimo tento čas. Rádi vám také dáme prostor dělat si věci podle sebe a přicházet s novými nápady, důležité pro nás jsou výsledky a dobrý pocit ze spolupráce.
Nástup ideálně co nejdříve.
Pokud se k nám chcete přidat, napište nám na anna@conbiz.cz do předmětu mailu napište: OBCHODNĚ-TECHNICKÝ MANAŽER a pošlete nám vše následující:
· pár slov o sobě a proč vás to táhne zrovna k nám
· CV s vašimi předchozími pracovními zkušenostmi
· kdy můžete začít a kolik byste za svou práci rád/a měsíčně dostal/a